BUGÜN YAŞASAYDI NE GİYERDİ? “BEATRIX KIDDO”

For english version click here! 

kill bill collage

Bi Quantin Tarantino filmine giriş yaptığım için çok heyecanlıyım. Kan gövdeyi götürecek, yapacak bi şey yok!

Ayak baş parmağını oynatmasıyla başladı bütün hikayesi Beatrix Kiddo’nun. A.k.a Black Mamba. Sonra hem listesindekileri hem gönlümüzü fethetti. Onun öncesinde maalesef hamileyken kafasından vurulmuştu. Bol kan da cabası… Ve sanırım ilk filmini, o büyük dövüş sahnesine hürmeten, 2.sine göre daha çok seviyorum.

Kill Bill’in çıkması benim ortaokul dönemime denk geliyor. Sınıftaki kızlarca büyük coşmuştuk. Ben de hem hafif bi korkuyorum filmden ama çok da beğenerek izliyordum. Sonrasında hepimiz küçük birer suikastçi olduk okulda. O yüzden ekstra duygu ekstra nostalji doldum bu filmin stylingini yaparken. Kolay da olmadı çünkü Beatrix’in bi benim analiz ettiğim stili var bir de savaşçı olanı.

Hayyydi o kısma gelelim, en sevdiğim!

Look 1

beatrix look copy

Bir katilin stylingini nasıl yaparsınız? Öldürme stilinin dışında giyim stili de var mıdır? Görünen o ki Black Mamba’nın var.

Vintage Mickey t-shirt vermem ilk intiba için biraz sevimli kaçmış olabilir ama karakterimiz vahşi olmasının yanında bir de anne! Kızı var. Onun yumuşak karnını t-shirte yansıtmış olabilirim. “Vintage graphic t-shirt” olarak her yerde bulabilirsiniz. Bulamazsanız da, bulduğunuz beyaz t-shirtün bol kesim olmasına özen gösterin, bir de uzun. Daha içe sokucaz uçlarını.

Filmde yakaladığım iki ayrı stilinden biri daha kovboy, Western. Yukarıda gördüğünüz gibi. Ve ispanyol paça kullanacağım aklıma gelmezdi ama işte burdayız! Boyunuz ve bacak kalınlığınız valla önemli değil. Çünkü önemli olan iç güzejhfjfhgldfkgj.

Çünkü kalın bacaklı olsanız da, paça geniş indiği için, fazla kiloları saklıyor. J Brand, Citizens of Humanity size önerebileceğim markalardan. Eğer bulmakta sıkıntı çekerseniz, Mavi, Diesel gibi markalara bakınabilirsiniz.

Erkeksi havasını bozmamak için, en süetinden bir ceket ekledim. Kendisi Saint Laurent ama ayyyynısı Zara’da var kızlarcım.

Eh kovboy tarzı dediğin ya şapkalı ya püsküllü yelekli ya da botlu olur. İlk ikisi tarzı olmadığı için, ben de sonuncudan girdim konuya. Geçmiş senelerde siyah rengi çok çok trend olan bu botun somon rengini ayrıca beğendim diyebilirim. Siyah insanı değilseniz, kesinlike bunu öneririm. Steve Madden’a bi göz atabilirsiniz.

Ceket-Kemer uyumuna pek dikkat ettiğim için, ikisi de doğa tonlarında kullandım. Kalın olmasına da özen gösterin ki hem ince belinizi vurgulasın hem de daha dolu bir görüntü olmuş olur.

Tam bir sırt çantası kadını olan (yalnız değilsin Kiddo!) katilimize, dedim ki “neden Herschel olmasın?”. Doğa tonlarına en güzel uyan bordoyu da ekledim kadroya.

Aman ha kılıcı öneriyorum sanmayın, kimseyi durduk yerde katil yapmayalım şimdi!?!?! Ama Hattori Hanzo bozulurdu onu bi ucundan göstermezsem.

Look 2

beatrix look2

SARI TIGER!!! Ortaokulda, sınıfta kızlarla çok coştuğumuzu söyledim ya, aramızda hepimizden çok inanan bi kız arkadaşım vardı. Bi dönem sürekli filmden bahsedip, o zaman asla kimsenin bulamadığı bu sarı Tiger ayakkabıyı bulmuştu. Ne şaşırmıştık o_O Şuan sanırım Asics diye geçiyor. Savaşçı stilini yakalamak diğer kombinden daha kolay.

Görüyorsunuz ki basic bir askılı (üste yapışmalı), siyah deri ceket, ispanyol kot pantolon, Tiger ve Hattori Hanzo tabi yine…

Tek minik notum, gerçek ayva göbeği parçacıklarınız varsa, bu kombinde göbek açık olduğu için ya yüksek bel kot tercih edin ya da giymeyin diyomuşum! Yok yok, yüksek kot yeterli olacaktır, zaten yine kalın bir kemer aksesuarımız var, dert etmeye gerek yok.

Nancy Sinatra ne yaşattın bizi, biz de seni film sayesinde. Kiss kiss, bang bang…

 

Instagram: @burcuerim

Leave a Reply

