BUGÜN YAŞASAYDI NE GİYERDİ? “MATHILDA & LEON”

leon collage

Kendimce alternatif sonlar yazdığım filmlerden biridir Leon. Tatlı hüzünü yaşamak güzel fakat ya Leon ölmeseydi ve Little Italy’de çok sert ama romantik bi hayatları olsaydı. Bir itiraf daha; hep Mathilda’nın 18 yaşında olduğuna inanmak istedim.

İtiraflarımı bir bir savurup, günah çıkartmam bittiyse… Alternatif sonu hayata geçiremedim fakat onların şimdiki hallerini instagramda hayal edebiliyorum, ve stillerini “kısmen” bugünümüze getirdim. Hashtagleri bir bir görüyorum, oh yeahh…

Gelelim ağzı süt kokulu çocuklarımızın stillerine. Beylere öncelik vereceğim bu sefer, naif, utangaç, başarılı hitman’e.

Leon Look

Çizgisini asla bozmayan hitman! Sana da bu yakışırdı. Lakin ben seni azıcık renk yönünden saptırdım. Bence uzun seneler Mathilda ile takıldığın için, sana da biraz renk bulaştırmış olabileceğini düşündüm.

Pantolon seçimini kısa ve geniş paçadan yana kullandım. (Topman) Hem kısa hem uzun boylu erkeklerimizin de rahatlıkla giyeceği bir parça. Siz geniş paça sevmiyorsanız, yine kısa ama dar paça ve biraz dar kesimli bi kumaş pantolon tercih edebilirsiniz.

Kendisi tabi silahlarını rahat saklayabilmek için paltosunu geniş ve uzun tutsa da, siz artık başka bi şey saklayıverin canım. (Zara)

Aslında tam bir hipster olması için bütün parçaları özenle bir araya getirmişim gibi görünse de, o bizim cool italyan erkeğimiz, hep öyle bakın siz.

Serseri havası için eskitilmiş tarz bot (Diesel) tercih etsem de bir yerden ciddiyeti yine kırmak için çorapları devreye sokuyorum!

Üşütmekten korkutuğu için güzel de bir bere taktık mı sağlıklı bir şekilde temizlik işlerine devam edebilir.

mathilda look 2

Hadi şuraya da kısa bi itiraf bırakayım. Mathilda için sadece tek bir look yapmıştım fakat kendisini inceledikçe, filmde birden fazla tarzla onu gördüğümüzü fark ettim. Serseri ve grunge stilini ikisinde de korusa da, ilki daha “girly” kalıyor. Ben de ondan başlamak istiyorum.

Hayal edebiliyorum; Mathilda bilgisayarın başına geçmiş asos.com dan ürün sipariş ediyor, hihihihi! Bi yandan da silahını temizliyor pehpehpeh.

Hem tomboy hem de kum saati vücutlu hanım kızlarımız için süper bir stil.

Çiçek desenli etek ile Mathilda’yı hiç bağdaştıramayabilirdim ta ki tekrar filmi izleyip özümseyene kadar. O aşık bir kız, tabii ki çiçeklenecek!

Bel inceliğini vurgulamak ve bacakları upuzuuuun tutmak için, hafif yüksek bel-mini eteğin üstüne kesik üst tercih edebilirsiniz. “ay popom çok çıkar!” diye şüpheye düşüyorsanız da, romantik dantel hırkamız onu kapamak için sizlerle.

90’lar stilini hiç bozmamak adına da, kot ceket ve siyah choker ayrılmaz bir ikili! Kot ceketlerde şimdiki gözdem Levi’s😉

Eteğimizi tadında mini tuttuğumuza göre, ayağına giy giyebildiğin botu, basık gösterdi derdi yok.

Leon’a temizlikte yardım etmeye giderken onun da üşütmesini istemediğim için beresini de koydum çantasına.

Ve son dokunuşş, gözlükleri. (Benzer tarzı Ray-Ban’den bulabilirsiniz)

mathilda look

Bu tarz hırkayı bir yerde kullanacağım hiç aklıma gelmezdi ama Mathilda sağolsun, giydi bibirinden babaanne hırkaları, bana ilham oldu. Bakın böyle böyle…

Levi’s sırf cekette değil, bütün denim ürünlerde tatlı gözdem olmuş meğer. Şortu da etekte yaptığımız gibi tadında kısa tutuyoruz. O kendisini hissettiriyor zaten, anlıyorsunuz nerde durmanız gerektiğiniJ

Baya baya aynı bomber ceketten buldum! Şuan hiç de zor değil zaten, nerdeyse bütün markalar çarşaf çarşaf sermişler. Benimki Hollister.

Bel inceliğinizi yine vurgulamak için; 3 katlı giyinilse de bu kombindeki gibi, hepsinin boyunu aynı tutarsanız, çuval görüntüden kurtulmuş olursunuz. Her yerinizden “o kadar da” kumaş fırlamamış olur.

Bence kesinlikle Mathilda bir Dr. Martens kızı!!! Günümüzde olsaydı, sponsor da olurlardııı, marka yüzü de olurduuuu…

Hiçbir yerde desene yer vermediğimiz için, desen giyinmekten çekinenler, sadece çorapta bu huylarından minik minik kurtulabilirler.

90’lar demiştim dimi…

 

Çok şeker hadi hop give me five gibi bir şey oldu ama kimse ölmedi.

-Sevgiler.

Leave a Reply

