BUGÜN YAŞASAYDI NE GİYERDİ? “MARGOT & RICHIE”

Royal collage

İlk Wes Anderson’ın dünyasını keşfettiğimde, bi poşet şeker almış çocuklar gibiydim. Hala da öyleyim. Renkleri, karakterleri, simetri hastalığı beni çok başka yerlere uçuruyor.

En son heyecanım da, H&M’in son reklam kampanyasını izlediğimde olmuştu. “Heh” dedim “yine başka başka diyarlara gideceğiz şimdi.” Sonrasında da markaya daha çok ısınmama sebep oldu. Bir de hem koleksiyonun rengini dokusunu, hem de Instagram’da paylaştıkları düzeni değiştirdiler. Sen çok yaşa Wes!

Hal böyle olunca, ben de moda dünyasının ayva göbeğine oturmuş olan filmlerinden biri olan “The Royal Tenenbaums”’u seçtim. Her filminde olduğum gibi, bunda da izledikten sonra etkisinde kalıp, hiçbir mimik yapmadan insanlarla iletişim kurduğumu fark ettim. 5 dakika sonra geçiyor tabi hihi.

Gelelim iki çılgın aşığımıza! Çocuk aşkından diğer tarafa gitti geldi, Margot da bunun üzerine bir sigara yaktı.

Margot Look

Margot look

Kendisine sponsor olmuş markalardan biri Lacoste. Bir de spesifik olarak elinde bir Balmain görüyoruz. Şimdi işin gerisini bana bırakın.

Sporcumsu bir ailenin üvey evladı Margot’nun, yaşasaydı yine en az bir Lacoste parça giyeceğini düşünüyorum. Onu da t-shirtten yana kullandım.

Dolabı komple çizgili elbiselerden oluştuğu için de, çizgi eklemeden hayatına devam edemeyeceğini düşünerek, örme kumaş bu eteği uygun gördüm. Kemikleri yandan çıkmayan, kalçasının kıvrımından pek de hoşnut olmayan kadınlarımıza, daha sık ve ince çizgili bir etek önerebilirim. Küçük sihirbazlıklar 😉

Bahsetmeme gerek yok sanıyorum ama yine de şuraya iliştireyim, Wes Anderson rengi dediğimiz renkleri kullanmak önemli. Onlar da genelde pasteller, hardal tonları gibi gibi.

“Olsa gel samur kürkümü al” şarkısındaki kürk aha işte bu kürk! Vintage mağazalarda bulmanız daha olası. Bi 2. elleri derinlemesine araştırın siz.

Baktığında sade ama kendine has bir havası olan kombinlere bayılıyorum. Burada tabi ayakkabıda Fendi ve çantada Givenchy büyük katkıda bulundularJ Fakat işin özü, kalıplı sert büyük bir çanta (başka soft tonlarda da bulabilirsiniz) ve siyah (belki bu tarz renkler eklenmiş) makosen.

Son dokunuşumuzu da kırmızı çıtçıt tokayla tamamlıyoruz. Hey gidi ilkokul günleri, ne tokalar eskittik.

Richie Look

Richie Look

Bir diğer sponsorumuz olan FILA markasına merhaba deyin! Eee Wes Anderson dünyasında, bir sporcu kolay yetişmiyor. Zaten sonra Margot’ya olan aşkından tenisi bırakmasına ragmen ben onu sahalara geri döndürdüm! Richie’nin renkleri tam olarak H&M renkleri. Palto ve pantolon için tabi siz bir de Massimo Dutti’ye bakınız. Pantolonu filmdekinden ziyade ben biraz daha kısa ve hafif bol kesim tuttum. Bileği ince erkekler bu şekilde tercih edebilirler.

Uzun zamandır en bayıldığım trend, resmi gibi görünen looklara sportif parçalar eklemek. Bakınız tenis t-shirtü. Siz başka bi markanınkini de tercih edebilirsiniz. Ama renkleri yine bu şekilde korumanızı öneririm yoksa çizgi dışına çıkabilirsiniz.

En beğendiğim erkek koleksiyonu yapan Türk tasarımcı Ümit Benan ve ayakkabılar da onun koleksiyonundan. Maalesef Türkiye’de bulabileceğiniz pek yer yok fakat yurt dışındakilerin internet sitelerini bi ziyaret edin derim. Ama tabii ki onun yerine Puma’ya da bakabilirsiniz. Son gözdelerimizden kendisi.

Böyle bir erkeğe de, her şeyini koyacağı (çünkü neden bilmiyorum çok şey taşıyor gibi geliyor bana) geniş sporcu çantası yakışırdı. Renkleri dengelemek için ne koyu ne açık renk olan, tadında gibi tadında renk, bordo!

Okay kabul saç bandı yer yer absürd kaçabilir. Fakat bileklikler bi denenebilir sanki. Aynadaki görüntünüzü beğenme garantisi veriyorum, veeeer-dim!

 

Son olarak buradan duyurmak istiyorum ki, evet Tenenbaum’lar beni evlat olarak almaya karar verdiler. Yesssss!

Leave a Reply

