BUGÜN YAŞASAYDI NE GİYERDİ? “EDWARD SCISSORHANDS”

edward collage

2. Tim Burton filmiyle karşınızdayım. Bu sefer çok içimi burkan bir film ve karakter; Edward Scissorhands. Çocuk aşk acısı mı çekmediii, dalavereye mi gelmediii… Şimdi de onu mutlu etmeyi bi görev edindim!

Hayattaki her türlü zıtlıklara bayılıyorum. Özellikle bu filmdeki gibi, pastel bir kasabanın hemen yanında, gotik bir şato ama içinde naif bir EddieL Valla üzülüyorum ya! Ama o pis sarışın çocuğu öldürüp kendisi şatosunda, mis gibi bahçesiyle bi ömür geçirdiği için de çok mutluyum. Tatlı tatlı da karlar yağdırıyor ay tam bir romantik.

Kendisini yüceltici konuşmam bittiyse, mihmihmih

Edward Look

edward look

Gotik ve çekingen karakterimize bir bakalım:

Tim Burton söz konusuysa, çizgileri şart koşuyorum. Günlük hayatta choker takan erkek hem ben sevmediğim için hem de trend olmadığı için (ama yemişim trendleri) boğazlı parçalar ile onu desteklemeyi uygun gördüm. AMA, boynunuz kalın ise, bisiklet yaka bir çizgili üst de seçebilirsiniz.

Creg Green tasarımı bir gömlek seçsem de, kendiniz de çok kolay aynısını yapabilirsiniz. Tek yapmanız gereken kısa kollu beyaz gömlek ve de yumuşak kumaşlı beyaz kemer. Vee Voila!

Moda sektörünün ince çizgilerden biri de deri cekettir. Örneğin Edward karakterindeki biri, yakalı, biker ceket giyer miydi? Giymesine giyerdi ama bence taşıyamazdı. O yüzden siz de giydiğiniz şeyleri inanarak giyin, size uygun olmadığını düşünenlere de okkalı bir “PEHH!” çekin! Diyeceğim de şudur ki, efendi deri ceketler de vardır! Ekte bulabilirsiniz. Çok zincirli ve yakalı olmamasına özen gösterin.

Edward tatlı naifliğini çoraplarıyla ifade ediyor gibi hayal ediyorum. Kimse görmez ama sen bilirsin ya, öyle bir şey.

Dar kesim bir pantolon tercih etmiş olsam da, illa ki incecik bacaklara sahip olmanıza gerek yok erkeklercim, sadece paça kısmının fazla dar olmamasına dikkat edin yeter. Pantolonunuza da DIY (kendin yap) kafası öğeler ekleyebilirsiniz. Tabi belki dikiş bilen birinden biraz yardım alırsınız ama pantolonunuza ekleyecek kumaşları seçtiniz mi gerisi kendiliğinden gelir.

Gelelim elindeki makaslar dışında eklenecek aksesuarlara…

Şimdiye kadar ben makaslarını bileyip bir el edindiğini düşünüyorum. Eh, gelmişiz 2017’ye, o da bir eli hak ediyor. Hem seçtiğim yüzükleri de güzel güzel takabilir. Hatta siz daha fazla yüzük seçebilirsiniz de. Gözlük de bir steam punk stili mucizesi, bayılıyorum! Hatta size şöyle söyleyeyim, markası; Blue Fire Store! Voovvvv.

Bunlar için göz ucuyla Diesel ve Levi’s a uğramanızı öneririm.

Hadi şimdi sevdiğiniz insanlara sarılın ki içinizde kalmasın.

Leave a Reply

